top of page

BNO變British Citizen?


近排有好多有移民英國諗法既客戶都會問到,究竟我本BNO對於我移民英國有冇幫助?系咪拎住本BNO我住夠5年就可以入籍,唔再需要透過親屬、投資、技術或者留學等既方法移民到英國?實情緊系..NO喇,如果真係咁簡單,咁以前所有所有既英屬地區d人咪逼爆英國,英國咪好唔掂?

英國移民既法例主要分咗移民法同埋國籍法。英國既移民法,記載咗有關入境簽證,續簽申請,及永久居留權既條例;而國籍法就記載咗入籍成為英國公民既要求。

好多人都唔知道有移民法同國籍法呢回事,將「永久居留權Permanent residence」誤解成 「英國國籍Nation」或「英國公民Citizen」。其實喺成為英國公民/入籍之前,首先必須要先拎到永久居留權,咁你先至有繼續延伸成公民既權利。

根據英國國籍法,申請成為英國公民時,需要達到兩大既要求。 1)申請人需要喺申請入籍前既十二個月,已獲得英國永久居留權。 2)申請人需要連續合法地喺英國居住五年,喺呢五年期間不得離開英國超過 450 日,申請前一年至少住滿275日。

咁講到呢到,大家都可能仲諗緊究竟BNO直接住夠5年就入籍呢條路得唔得,重點來了:其實持有BNO入境英國既時候,如果冇合法既簽證,法律上只系一名遊客既身份,並唔能夠當為居民。英國國民(海外)的確系英國國籍既一種,不過佢有限制,限制咗BNO持有人系冇居英權,免簽證入境180日唔算作居留。所以即使持BNO遊客既身份喺英國逗留五年,亦唔會自動取得永久居留權,更加無法達到合法居留以成為公民既要求。

同埋,好多網上文章都有個謬誤,佢地認為BNO居留180日後出一出境,再入翻英國又可以有180日居留。錯錯錯!免簽證入境英國最多連續180日逗留,並唔系每次入境180日後出一出境再入境又180日,而系每連續365天內連續180天逗留。所以,如果你出入英國境內過於頻繁,同你喺入境卡上註明既入境理由、身份唔相符,好可能就會俾官員拒絕入境。

其實大家都可以諗下,若果你揸BNO都當系合法居留而唔系旅客身份既話,咁香港人去英國做嘢,又洗乜搞Tier2工作簽證,讀書又洗乜搞Tier4 學生簽證先?BNO持有人受移民管制,所以免簽證進入英國既180天期間,其實系屬於旅客身份 (Visitor),唔屬於定居 (Settle) 或居留 (Reside)既身份,一句講曬BNO喺英國唔可以工作、定居、申領福利,就算住到5年都唔可以申請做英國公民

有心移民既就應該正正當當通過合法移民途徑移民英國,其實作為香港人經Tier 1 Entrepreneur移民有一定既優勢喺度,投資額只需要20萬英鎊就可以同配偶仔女移民到英國。喺英國逗留五年並滿足相關既法例要求後,第5年就可以成為永居,第6年就可以申請入籍,十分抵玩。 想了解更多英國移民咨詢既朋友可以繼續關注我地既Facebook或者網站,又或者直接D打嚟卓域集團問下,我地無任歡迎。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page