top of page

What?!首期20萬就可以買到墨爾本中心學校區!


香港買樓不知不覺由目標變成夢想,由夢想變成妄想。大家有冇諗過,香港首期幾多先夠?100萬?我諗差不多,但係值咩?我就覺得麻麻。乜嘢系值?我可以同你講,澳洲買公寓,20萬港幣左右就可以俾到首期,租金回報率仲有3.1%,而且仲要系潛力王新樓,呢d就叫值喇! 海外投資房地產已經系市場上一個新興既趨勢。而今日我地卓域同大家介紹既就係位於澳洲墨爾本既熱門項目-Pace of Carnegie。

Pace of Carnegie坐落于墨爾本既Carnegie區,居民以高收入階層為主。項目發展商Pace Development Group系澳洲本土擁有幾十年豐富經驗既知名發展商,開發既每一個樓盤性價比都好高,樓盤內部裝修全部採用最尖端既配備設施同型格設計,同時保證咗實用性同功能性,樓層設計都非常獨到。而“澳洲八大學府”之一既University of Monash就系位處Carnegie附近。‍‍‍所以無論你系打算留學自住或者投資,呢度都係最佳既選擇。

入手Pace of Carnegie4大理由:

1.人口數量穩定增長 墨爾本政府預計未來15年人口會增長19%。當地22-34歲單獨居住既居民比例最高,占31%(大墨爾本地區僅

23%)。由此可見,首次置業者潛力巨大。

2.基礎設施建設蓬勃發展 當地政府已經投入2億澳元改善交通擁堵問題;嚟緊仲會有兒童醫院等設施落成,方便居民生活。

3.市場需求旺盛 Carnegie區目前處於歷史空置率既最低點,空置率只有0.6%。喺呢一區,你絕對唔需要擔心租屋需求既問題。

4.投資回報高兼穩定 香港人買樓投資當然係要講回報!!Carnegie地區既租金增長表現遠高於墨爾本市場:統計截至2016年12月為止既5年

間,Carnegie地區公寓年均租金增長達3.1%,大墨爾本地區只有1.6%。而Carnegie地區公寓租金總增值達76%,大墨

爾本地區只有62%。所以Carnegie地區租金回報率明顯高於墨爾本其他地區,作為投資自住皆屬”荀盤“可以預見,對於

一個地區持續有高收入人士湧入,基建配套完善兼臨近高等學府既地標式住宅,絕對絕對系可遇不可求!不論作為投

資定系自住,Pace of Carnegie都一定系投資者既上上之選!

咁正既荀盤首期竟然只需要大約20萬港幣!邊度搵!資金有限但想法可以無限,20萬足夠俾你成為業主,分分鐘你既第一桶金就會係呢度揾到!環球移民或投資唔一定要錢多既?!PRO就得嫁啦!等我地卓域話你知咩係真正既專業!隨時搵我地卓域集團,我地一定幫到你。

PS:2017年7月1日除咗系香港回歸20週年,仲系澳洲墨爾本恢復全額印花稅既日子(大約5.5%).Pace of Carnegie依加已經開賣中,有興趣既朋友快D入手,趕搭慳稅尾班車!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page