top of page

喺英國養大小朋友可以慳一半?


小朋友喺父母眼中都系無價之寶,但系養大呢個無價之寶就價值不菲。英國有調查研究顯示,喺英國養大一個細路直到佢21歲就要差不多20萬英鎊,大約200萬港紙。香港成日講養大一個小朋友要500萬港紙,英國養大一個竟然仲平過香港一半以上!點解咁神奇?原因咪就系因為佢兒童福利好囖!有幾好?6張圖話曬你知!

英國主要既兒童津貼就系咁多,其實生活上好多既開支政府都已經cover咗,仲有得扣稅添,唔怪得英國養個小朋友會比香港平成300萬港紙咁多..話說依加經Tier 1企業家移民政策移民到英國既投資要求都只不過系200萬港紙,扣埋扣埋,其實英國養仔+移民都未有香港養1個小朋友咁貴,大家..識揀喇。睇完英國既兒童福利之後,有興趣想移民英國既,或者想知道更多英國既福利同津貼,又或者其他移民資訊既朋友隨時搵我地卓域集團喇,我地奉陪到底!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page