top of page

綠卡 永居 入籍? 你搞清楚未?


話說依加申請移民既普及程度同申請銀行借貸差不多,但系好多顧客對於移民後得到既身份存在一定程度既誤解,尤其系喺永居,綠卡同入籍既問題上。今日,我地卓域就同大家清楚咁解釋呢三個身份到底有乜分別。

坊間大部分既移民機構喺推廣移民方案果陣都比較籠統、模糊,好多客人去到登機果日都未搞清楚移民後會變成點樣既身份?至於乜嘢系綠卡,永居、入籍?好多Agents自己都未清楚,更何況一般既客人?其實,作為專業既移民顧問喺了解顧客既意向後系有責任清楚咁介紹目標國家既移民政策俾客人聽,到底顧客移民申請獲批後會系乜身份,仲需要符合d乜要求先可以轉換成永居或入籍?

對於移民,最簡單既講法就系一個A國既人得到B國既批准,到B國長期生活同工作。

睇到呢度,相信您已經對移民後所獲得既身份以及綠卡、護照等有一定理解。記住,切勿以為所有既移民方式都可以獲得同樣既結果,好多情況下,辦理既移民申請成功後,拎到既只系一張臨時綠卡。所以再三強調!移民前一定要搵專業既團隊去了解移民國既政策、條件同埋方式。我地卓域集團擁有超過20年辦理移民既經驗,喺業界一早就有口皆碑,對移民有興趣既顧客,隨時聯絡我地,我地保證俾到你最專業既意見,等你見識下可能系全香港最好既移民服務。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page