top of page

3個移民加拿大嘅理由!


加拿大長期以來都係移民大國,到底加拿大有乜可以吸引到咁多人移民過去呢? 我地就為大家整合咗幾個吸引之處,正所謂理由唔洗多,最緊要中point,今日一於話比大家知移民加拿大嘅3大理由!

第一個,就係全民醫保!!!香港地講全民醫保講咗咁鬼耐都係得個桔,加拿大就唔同啦,只要你有當地嘅合法居留身份,就可以參加當地嘅國立健康保險計劃,講緊都係每個月11-75蚊加紙,之後有咩頭暈身㷫要睇醫生、照X光、做手術、住院等服務一律由當地政府找數! 19歲以下同65歲以上人士仲可以享受埋免費處方藥物,令小朋友同退休人士嘅健康都得到絕對嘅保障!

第二個,就係免費教育!!!你可能會話「車~香港都有啦」,係嘅,香港都係有免費教育,但係加拿大嘅免費教育係講緊由小學到中學連書都唔洗買喎~!小朋友入讀當地嘅公立學校,只要拎枝筆返學就搞掂,絕對唔洗比學費同書簿費,而且加拿大嘅大學都好勁,例如英屬哥倫比亞大學、西門菲莎大學等等,都係全加國最top嘅大學,其中英屬哥倫比亞大學更加排喺世界頭50名!只要有加國身份就可以以每年平均7,000加幣入讀一流嘅大學,足足平過國際學生4-5倍,比起單純送小朋友去留學,由小學到大學足足慳咗過百萬港紙!!!真係問你服未?

第三個理由就真係勁揪啦~!就係我地卓域集團係全港極少數可以辦理卑詩省省提名移民嘅移民顧問公司,全因我地有獨家項目,獲當地政府大力支持,仲有具豐富經驗嘅專業團隊提供協助,風險極低,對於冇海外做生意經驗嘅客人黎講,絕對係信心之選!

其實加拿大嘅好處同福利又點止咁少呢?講晒嘅話講到2046都未講完呀!有興趣移民加拿大或者想知多啲有關唔同國家移民資訊嘅您,快啲把握機會,上來銅鑼灣中糧大廈29樓02-03室聽下唔同國家嘅免費移民講座,了解多啲移民資訊啦!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page