top of page

再見理想還是再「建」理想?


今時今日生活喺香港想搞門小生意,開業成本隨時都要2、3百萬,再加上租金等營運成本,令到唔少人都只好「再見理想」。唔洗咁灰嘅!各位巴打們絲打們,其實有個地方可以俾大家用極低成本就可以「再建理想」!講緊嘅就係台灣啦!台灣嘅投資移民相比起其他國家嘅移民計劃,絕對係「平靚正」!只要手持香港特區護照,兼且係乖乖仔冇犯罪紀錄,就已經可以申請,加上最快一年就可以入籍台灣!仲要一人投資,一家同行!絕對係為港人度身訂做!只需大約150萬港幣嘅資金,就可以再建理想,開舖做老闆話晒事兼全家移民!加上台灣樓價低,只需要大約130萬港紙就可以買到1000呎單位,輕鬆上車!

通常大家移民台灣嘅時間最擔心嘅問題,不外乎係做咩生意好?邊個地區適合自己?唔洗擔心,有我地喺度!如果大家對移民台灣有興趣;或想了解更多移民資訊,快啲打電話來3520 2475或親臨銅鑼灣中糧大廈29樓02-03室向我地專業嘅移民顧問團隊查詢有關資訊啦!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page