top of page

英式童話生活唔再係夢!20萬鎊移民英國!


禮拜日(6/8)東網就刊登咗篇文,介紹一對啱啱由香港移民到英國既夫妻。佢地因為受夠香港都市急速既節奏,決定移民英國。文章入面既Tracy小姐就用咗兩間香港既蝸居換咗兩間英國大宅,一間放租一間自住。從此喺英國過住幸福美滿既英式生活,遠離咗香港既煩囂,日日都優哉游哉。

係咪聽到都葡萄死人呢?咁又無需要太過葡萄既,其實你地都可以既!呢種生活喺香港就絕對系幻想,但係喺英國就幾乎個個都可以過到!英國既整體樓價比香港平得多!文章入面都提及到,其實英國除咗倫敦同曼城呢d大城市之外,大部分既城鎮樓價都相當親民,就好似Tracy佢地咁,用咗250萬港幣就可以買到一棟大學區既四房排樓,用嚟投資自住都相當抵玩!但係睇翻香港,假若以同樣既250萬港幣投資喺同級數既校網區物業,呢個價錢應該凈係買到個廁所或者俾到個首期。咁究竟用250萬投資落校網區收租好定系買個廁所自用好?大家識諗喇。其實咁辛苦搵錢都係想過d好既生活啫,所以用錢就用得聰明d,與其拎嚿錢喺香港俾首期,不如用呢嚿錢去幫自己同屋企人換個更好既環境去生活!

依加英國Tier1企業移民只需要投資20萬英鎊(大約200萬港幣),首期既價錢就可以同配偶仔女一齊移民到英國生活。仲諗!?趁依加英鎊匯率低,快d扑錘!早入手早享受!!我地卓域今個禮拜六(12/8)下午3點會舉行英國講座,想了解英國或者Tier1 計劃多d就快d報名喇!!

💻️網址:http://hk.on.cc/......

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page