top of page

台灣創業同移民 一次過滿足兩個願望!


台灣呢幾年成為咗香港年輕人創業同移民既熱點,其實都明白既,香港年輕人唔系唔想喺自己地方創業,個個都肯搏肯捱,不過現實係香港創業空間好細,先唔講能唔能夠打破市場被壟斷呢個局面,創業之後單單系捱租金都捱死唔少年輕人。所以最近幾年就不斷有年輕人轉戰台灣,創業之餘順手移民,一次過滿足兩個願望!

早排台灣TVBS就有個報道,介紹咗兩位成功喺台灣創業移民既香港青年,佢地都認同喺香港創業同守業都太難,所以喺幾年前決定轉攻台灣。經過幾年既努力,依加佢地既小店都搞到有聲有色。根據台灣內政部統計,單單系2016已經有成4057個港澳居民透過600萬台幣投資移民移居台灣,當中唔少都係到台灣創業既年輕一代。台灣地方夠大,租金亦比香港平得多,而且市場比較多元化,壟斷情況唔嚴重,所以創業既空間同埋成本都比香港好得多。其實對於香港人嚟講,台灣的確系一個非常好既地方作為創業既起步點。再加上台灣語言同文化都同香港類近,適應冇難度。喺咁好既環境底下,對於肯搏肯捱既香港人,要喺台灣創業闖出一片天,絕對唔系夢!

所以心入面有團火既你唔洗猶疑喇!台灣投資移民計劃申請條件好簡單,持港澳特區護照人士投資600萬台幣到台灣創立或入股現有企業,咁你同配偶仔女就可以移民到台灣,最快一年就可以入籍。想知道更多?冇問題,今個禮拜我地又有免費台灣移民講座,快d報名喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page