top of page

「靠父幹」?要幹就聰明地幹!


「成功靠父幹」呢幾年由一句諷刺既說話變成一個現實既風氣,最近有調查指出45%既香港年輕人未來會靠父母或其他家人支付首期協助上車。其實若然父母有能力,幫仔女一把絕對無可口非,不過大家諗深一層,今日幫到仔女俾首期,未必係對佢地將來最好既選擇。香港生活壓力大,特別係喺要供樓情況下,手停口停,日日為供樓而壓榨自己,逼自己降低生活質素,呢份首期分分鐘會成為仔女既催命符。所以若果想喺經濟上支持仔女既各位爸爸媽媽,不如就支持得聰明d,用首期既資金幫助仔女移民,咁或許係個更好既選擇!外國地方夠大,普遍樓價只係香港既一半水平,仔女去到外國供樓買樓都容易得多,生活壓力亦無咁大,可以真正咁Enjoy the Life。同埋大家不妨諗遠d,今日你幫仔女做咗移民呢個決定之後,得益既唔單單係仔女,將來佢地既下一代同樣會有外國既身份,以後都可以享受到優質既外國生活同福利之餘,仲可以多個發展既平台,多個選擇!

所以錫曬仔女既爸爸媽媽們,把握時間Action!嚟緊我地卓域集團陸續都會舉辦台灣,英國,美國同加拿大既講座!想知道更多既朋友唔洗怕醜,留言或者打俾我地喇!

💻️網址:http://hk.on.cc/......

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page