top of page

Life is not about work only!離開係你既第一步!


香港人生活擔子真係好重,特別係打工仔,為咗保住份工,OT是常識吧。但係呢種諗法真係非常可悲,朋友們諗真d,Life is not about work,我地既誕生并唔係為咗去工作,或者去俾心機賺錢上車。我地既生命應該係用嚟感受生命既樂趣,但係現實係喺香港真係好難做到呢樣嘢。喺香港地Workload咁大,為咗生活我地日日都做到好似隻狗咁,就算唔OT,都唔會再有電去享受生活。所以,離開香港或許係更好既選擇。

歐美國家既工作環境同氣氛都比香港好得多,之前有網友寫文,介紹咗佢由香港轉到倫敦工作後心態既改變!開頭佢都keep住香港既模式喺英國做嘢,直到有一日,老闆突然要求趕功課,英國既同事聽到之後竟然敢企起身同老闆說不,因為收工後已有活動安排!最神奇係,老闆最後竟然妥協!喺香港,你真係諗下好喇,妥協既一般都係打工仔果方!果位網友見到呢一幕後就醒咗一醒,明白到Life is not about work!Work-Life 必須Balance!喺英國,無論係老闆定係打工仔都會遵守Work Life Balance呢個大前提,老闆唔會佈置過多既workload,員工亦只會謹守自己既本分。咁樣既合作,無論對公司或者員工都係最好既!所以工作環境,外國絕對比香港舒服得多。關鍵係你有更多既時間可以去享受真正既生活,聚天倫又好,同三五知己吃喝玩樂都好,都總比喺office OT過得有價值!

無論係為咗自己,定係身邊既家人,係時候改變喇各位!我地卓域集團係移民既專家,無論係英美澳加臺我地都有完善既計劃幫到你同你既屋企人!想知道更多既,歡迎打過嚟我地卓域,又或者抽時間上嚟聽我地既移民講座喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page