top of page

加拿大移民政策收緊 選擇邊度落腳絕對關鍵!


加拿大不嬲都係移民客人鐘情既地方,尤其係溫哥華或者多倫多。不過呢幾年移民既大門就越嚟越窄,依加市面上可以直接登陸到呢兩個地方既移民產品並唔多。近年就多咗人諗住“偷雞”,先申請較易獲批省份,拎到加拿大永居身份(PR)就“拍拍囖友”搬去溫哥華或者多倫多呢d大城市住。呢個情況喺魁北克省Quebec尤其嚴重,主要系因為Quebec既移民計劃可以一步到位拎到PR,大部分申請人就諗住:“反正都拎咗PR,我搬去大城市加拿大政府都耐我唔何!”咁究竟呢個方法行唔行得通呢?卓域就同大家分析一下!

申請Quebec移民果陣都需要填一份聲明“Declaration of Intent to reside in Quebec”,簽呢張聲明就等同向加拿大以及Quebec政府宣示申請人有意圖以及會長期留喺Quebec居住。留意返!喺加拿大“聲明Declaration ”系有法律效力既,等同於一個正當既宣誓。喺簽署聲明後無履行承諾,政府係有理由懷疑你存心欺騙,即使係加拿大PR佢地都有權力註銷身份,踢你出加拿大。到時浪費金錢都算,最衰係浪費咗幾年既青春,隨時“偷雞唔到蝕揸米”。選擇移民加拿大果陣,先決定落腳點,唔好諗住邊度快就揀邊度。係想去溫哥華既就揀B.C.移民計劃,魁北克市既就揀Quebec。

我地卓域集團1992年喺加拿大創立,係移民加拿大既絕對權威。若果想了解更多有關加拿大既資訊或者移民概況既朋友唔洗怕醜,歡迎隨時搵我地。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page