top of page

中大研究:3成港人想移民! 英美加澳臺 邊度最啱你?

中大香港亞太研究所既調查發現,有3分1既港人有移民傾向,愈後生、愈高學歷,就愈想移民。澳洲同加拿大並列第1成為港人最想移民既地方,舊年移民地首選既台灣今年就跌到落第3。而香港人最有情意結既英國排第5,美國就排第7。所謂「百貨應百客」,其實英、美、加、澳、臺各有各既特色特點,今日我地卓域就幫大家Highlight返呢5個移民國最常見既移民計劃以及投資額:

英國:Tier1 Entrepreneur企業家移民計劃 -20萬英鎊; 美國:EB-3非技術移民 -零投資額 *到美國企業工作1年; 澳洲 :132A Business Talent 商業天才移民計劃-150萬澳元; 加拿大:BC PNP 卑斯省省提名計劃 -100萬加元; 台灣: 港澳人士投資移民計劃 -600萬新台幣

以上所提到既移民計劃我地卓域都有代辦,仲有唔少成功案例。想換個新環境?為咗下一代既教育?想過d優質退休生活?唔好諗喇!快d In-box又或者打俾我地卓域集團喇,我地一定幫到你。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page