top of page

美國EB-5投資移民最新11月排期時間表


美國11月份既移民排期表公佈,圖中藍色圈圈住既就係香港出生既EB-5投資移民申請人喺2017年11月既排期時間!目前都係“C”即時審理,無需排期!而紅色圈圈住既就係中國內地出生既申請人,現階段審理到2014年07月01日,大概係3年既排期時間。

「EB-5投資移民計劃」: 1.投資至少50萬美元到美國政府指定既項目; 2.提供至少50萬美元既合法資產來源證明; 3.身體健康; 4.無犯罪記錄。

符合以上4點就可以申請EB-5投資移民計劃!爽呀!

不過要留意返,EB-5投資移民計劃好有機會喺2017年既12月8號後進行改革,到時無論係投資條件或者個人條件都好有可能變得更嚴謹。所以有興趣透過投資移民到美國既朋友就要快手d,隨時透過 🖥️FB 或 ☎️電話 聯絡我地卓域集團!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page