top of page

移民溫哥華利好消息!BC PNP邀請門欄再次下調!


9月27日,卑詩省省提名(BC PNP)官網公佈咗最新一輪既申請人獲邀遞交申請分數,結果顯示獲邀分數門檻再次調低,只需獲得119分即過關!

根據BC PNP規定,申請人如果能夠達到或超過確保邀請分數,就可以收到省政府既遞交正式移民申請邀請。

「加拿大卑詩省省提名移民計劃BC PNP」申請條件: ·投資額100萬加元; ·申請人擁有不少於等值200萬加元資產; ·過去10年當中擁有至少3年營商經驗或4年高階管理經驗; ·投資/開辦加拿大境內企業; ·在當地創造至少1個就業機會。

我地卓域集團始創喺加拿大,係移民加拿大既絕對權威。若果想了解更多有關加拿大既資訊或者移民概況既朋友歡迎隨時in-box或者電話聯絡我地。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page