top of page

英國實行稅務簡化評估 以後交稅Easy-Job!


喺英國,如果你係自僱人士,管理層,或者全職投資人士每年都要填寫「自我估稅表Self Assessment」,然後根據既定算式嚟計算出稅額交稅。不過填呢張表需要消耗好長既時間,好多英國人都好唔鐘意,尤其係退休人士。

好消息係,英國稅務與海關署(HMRC)近期已經開始逐漸簡化部分納稅人既自我估稅程式,推出咗「簡化評估系統Simple Assessment system」,退休人士以及透過PAYE(政府納稅系統Pay As You Earn)預扣稅金既人士會直接根據HMRC掌握既資料計算出應繳/補交稅額。有咗呢個簡化既程式,以後都唔洗咁麻煩自己填寫複雜既稅表,而係由HMRC直接通知納稅人應繳稅額,每年真係慳咗唔少既時間同精力。

我地卓域集團定期都會update唔同國家既生活資訊,想繼續長知識既咁多位就繼續Follow我地既Facebook喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page