top of page

唔洗靠父幹 英國靠自己都可以買到大屋


喺香港,就算唔去旅行唔亂洗錢,普通打工仔唔靠父幹,單憑一個「慳」字要「上車」可以話係天方夜譚。不過喺英國,今年24歲既Darren Noble同22歲既女友Shanine Land呢對小情侶就冇靠父幹,單憑「慳」字,畢業後用咗幾年時間就成功儲夠錢「上車」,買入一幢價值270萬港元既獨立屋。佢地唔係高薪一族,買樓完全係靠呢幾年一分一毫咁慳落嚟,佢地更表示其實只要夠慳,「人人可做到」。喺香港?真係諗下好喇!

香港人出咗名肯搏肯捱,喺英國買樓絕對唔係難事。與其喺香港咁辛苦儲錢去追樓價,點解唔俾個機會自己同身邊人,換個舒服既環境,去達成呢個喺香港唔能夠達成既「上車夢」?依加英國Tier1企業移民只需要投資20萬英鎊(大約200萬港幣),5年後資金仲可以返還。首期既價錢就可以同配偶仔女一齊移民到英國生活,享受優質既免費教育以及醫療等福利。仲諗!?趁依加英鎊匯率低,快d扑錘!早入手早享受!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page