top of page

美國EB-5投資移民最新12月排期時間表


圖中藍色圈圈住既就係香港出生嘅EB-5投資移民申請人喺2017年12月嘅排期時間!目前係“C”(即時審理),無需排期!而紅色圈圈住嘅就係中國內地出生既申請人,現階段審理到2014年7月15日遞交的申請,排期時間大約係3年。

「EB-5投資移民計劃」申請條件: 1.投資至少50萬美元到美國政府指定項目; 2.提供至少50萬美元嘅合法資產來源證明; 3.身體健康; 4.無犯罪記錄。

只要符合晒以上4個條件就可以申請,係咪好簡單呢?不過要留意返,EB-5投資移民計劃好有機會喺2017年既12月8號後進行改革,到時無論係投資條件或者個人條件都好有可能變得更嚴謹。有興趣申請美國投資移民嘅朋友就要快手D,搵我地專業嘅顧問團隊申請啦!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page