top of page

與其陪讀 不如直接移民!


呢幾年出國留學變得普及,而且有低齡化既跡象,尤其係喺英國。好多家長喺仔女小學階段就送到英國留學等佢地早d適應,但係又唔放心佢地一個人住宿舍,又或者住寄宿家庭,所以都會索性跟埋去陪讀。根據英國法例,只要留學生年齡係12歲以下,父母就可以申請陪讀簽證。不過持陪讀簽證期間,家長就只能夠陪讀,就好似一個訪客一樣。

不過如果父母有移民簽證,唔單止小朋友可以免費就讀公立學校,父母仲可以利用呢段陪讀既時間完成「移民監」。根據英國移民法,持投資移民簽證既人士只要每年喺英國居住半年,5年之後就可以得到英國永久居民既身份。與其拎住訪客既身份喺英國齋陪讀,不如就有效咁利用呢段時間拎埋英國既身份!依加Tier1企業家移民計劃只係需要20萬英鎊,可以慳咗一大筆學費之餘爸爸媽媽亦可以搵d小生意做過下日神,5年後仲有得返還投資本金,Why Not!若果想了解更多英國既資訊同移民計劃,繼續follow我地既FB,又或者打嚟搵我地卓域既專業顧問傾下喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page