top of page

移民加拿大特快申請永居! 卓域幫到你!


加拿大一直都係香港人熱門嘅移民目的地,就好似之前嘅文章提及一樣,無論係教育質素、經濟穩定度、工作市場狀況、治安、政治穩定度、公共醫療系統等項目平均得到9.8分(10分為滿分),足以說明點解加拿大一直能成為最受歡迎嘅移民國家!講到移民有朋友可能會顧慮到「移民監」會好漫長,但係加拿大育空省企業移民計劃就一反傳統,只要滿足投資條件、符合其他申請要求,而且有一定英語能力,就可以加快申請當地永居身份,計劃亦無需高學歷證明添!登陸後即可享有免費教育同醫療福利,獲批永居身份後仲可以全家喺加國境內自由生活。有興趣移民加拿大嘅朋友仔,我地卓域絕對係你嘅最佳之選! 除咗育空省企業移民之外,我地本身亦有辦理加拿大卑詩省(溫哥華)省提名投資移民(BCPNP),都係配合獨家項目,同樣極低投資風險,有興趣嘅朋友仔快D搵我地卓域傾傾,了解更多啦!

加拿大育空省企業移民計劃申請條件: 擁有一定程度高階管理或營商經驗 於加拿大境內投資現有項目或企業 擁有IELTS 4.0或以上的英語能力(如有);等

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page