top of page

外國讀college同university 有咩分別?!


移民去到外國,仔女就可以享有當地教育福利,當家長瀏覽當地學校資料嗰時就會發現有「college」(學院) 同「university」(大學) 兩種,到底揀邊一樣好呢? 一齊黎睇睇! 先講大學,大學比較著重「理論、知識」,課程程度一般比學院課程艱深,會比較多論文寫作、學術討論、考試等,學習氣氛較濃厚之餘學習壓力比較大。雖然學習壓力比較大,但可以換黎被大企業青睞嘅機會較高。

喺香港,大學普遍被認為遠勝於學院,但喺外國其實一啲都唔輸俾大學,學院課程種類比較多而專,比較集中知識實踐,所以課程內容會比較實用,方便學生未來喺職場將知識活學活用,學習壓力較大學細。學院最大優勢就係畢業後就業率高,大多數學院都會提供職業培訓同實習機會,到畢業嘅時候就會相對容易搵到工作。如果唔係只要求入大型企業工作,學院絕對係個好選擇。

高學歷人士喺香港愈黎愈普遍,小朋友將來冇「浸過咸水」競爭力就會下降,移民外國兼升學,喺増加小朋友競爭力同擴闊視野嘅同時又可以減低留學成本,確係個上佳之策!

💻️網址: https://goo.gl/FQWiKR

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page