top of page

美國移民申請新規 6大因素決定綠卡成敗


之前同大家講過美國國土安全部(DHS)準備立案規定凡被判斷為「公共負擔(public charge)」嘅美國新移民,將來都會被拒絕發放美國簽證或綠卡。DHS將會根據年齡、健康、家庭狀況、資產、財務及資源、教育及技能呢6個標準嚟判斷新移民人士係唔係公共負擔。

DHS舉咗兩個案例:假如你係一位30歲嘅廚師,就算你拎過政府資助,但係因為有工作就唔會被視為公共負擔,可以移民;如果你係一位68歲嘅寡婦,雖然有六個親屬做擔保,但亦有機會因為健康因素而成為公共負擔,咁就唔可以移民。

簡單d講,想要移民美國就要證明經濟可以自立,唔需要靠政府資助。如果想知道自己符唔符合美國嘅移民要求,或者了解更多移民信息,就打俾我地卓域了解清楚喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page