top of page

專業事·專業辦 唔想蝕大本 移民前做好咨詢


每年唔少港人透過600萬新台幣企業計劃移民到台灣,當中有d朋友都會諗:「上網大把教學,自己搞得掂,唔洗搵移民公司喇!」。點知去到當地先發現原來無想象中咁簡單,好多關於當地文化,法例或經商技巧都同香港好唔同,唔係睇下教學就能夠明白同了解,最終無辦法經營落下,蝕大本之餘,甚至影響埋移民申請。

唔止係台灣,環球嘅家庭、技術、企業或者投資移民,我哋遇過唔少客人申請到一半發覺搞唔掂,中途搵我地幫手處理。有d好彩嘅只係耽誤咗進度,唔好彩嘅直接被拒,有一段時間無辦法再申請移民。所以喺移民前最好做好咨詢,了解清楚移民前後要注意嘅事,再委託專業人士處理。「移民」始終係一個重大嘅家族決定,最緊要係穩陣。我地卓域專業辦理環球嘅移民服務,有移民打算嘅朋友記住「專業事·專業辦」,隨時聯絡我哋啦。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page