top of page

澳洲維多利亞州 (Victoria)和西澳(Western Australia)齊齊失守!!!


繼Queensland同新州臨時暫停開放投資移民嘅申請之後, 就喺前日Victoria同今日Western Australia都突然關閉投資移民嘅大門, 受影響嘅簽證有188A,188B,188C,188E, 132A同132B。現在澳洲首都特區(ACT) ,北領地(NT), 塔斯曼尼亞(Tasmania)等州份都仍然繼續開放,想透過投資移民澳洲嘅朋友可以通過上述州份進行投資移民計劃。由於澳洲嘅移民政策變化實在太急速, 我地建議想移民澳洲嘅朋友一定要盡早做planning,即刻搵我地卓域專業嘅移民團隊為您地度身訂做適合您嘅移民計劃啦!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page