top of page

特朗普一改反移民嘅常態 強調美國需要技術移民


特朗普喺前排發表國情咨文時強調希望喺佢任內將美國新移民人數推到歷史新高,前提係新移民必須透過合法途徑進入美國。

其實美國就業市場數據確實反映咗美國需要人力,而外國人才就係一個非常好嘅補充,尤其對於科技業。近日美國政府都修改咗非移民工作簽證H-1B,向最多5,340位擁有美國碩士或以上學歷嘅外國人才提供簽證,而下一步就可能允許呢類人才移民美國。有分析指特朗普內閣未來政策重點係引入技術人才,今次H-1B嘅改例好可能就系為咗以後吸納更多外國人才鋪路。

特朗普最近一改反移民嘅常態,再三強調自己係支持合法移民入境美國,睇嚟未來美國移民政策會逐步偏向技術移民。想知道最新最快最正確嘅移民資訊,就繼續follow我哋卓域Facebook喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page