top of page

英國移民政策突變後續 -- Tier 1投資類移民


上一篇提到英國Tier 1企業家移民正式喺3月底取消, 近日唔少想移民英國嘅朋友仔都透過我地查詢英國移民政策最新嘅動向, 希望可以把握到最後機會踏上移民之路, 而小編今日就會為大家講解200萬英鎊投資移民嘅政策變動。Tier 1投資類移民嘅投資額並無改變, 主要嘅變化係投資方式上, 包括以下幾方面: 1. 不可投資國債以及政府債券。 2. 投資嘅企業必須提供充分嘅交易證明, 所有完成嘅轉款流程必須紀錄。 3. 投資款項需要證明由原本持有至少90日延長至兩年, 並提供資金來源證明。

總括嚟講, 英國Tier1今次進行改革係為左更好咁防範金融犯罪,並確保投資款項可以為英國經濟帶來更大利益。如果對移民英國有興趣嘅朋友仔, 我地都建議及早申請, 都係果句「宜早不宜遲」!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page