top of page

全球生活費最貴嘅城市唔再得新加坡同瑞士!!! 香港都有份!!!!


經濟學人智庫(The Economist Intelligence Unit,EIU)發表左2019年「全球生活成本調查報告」, 香港首次登上全球生活費最貴城市, 同新加坡、巴黎一齊位居榜首。香港舊年排名第四,今年就破天荒跳升第一。香港昂貴嘅生活開支同擠逼嘅居住環境, 令到唔少香港人開始有移民嘅諗法。相反, 唔少歐洲嘅樓價只係香港嘅三分之一, 但係存在更大嘅升值潛力又有穩定嘅4-6%租金回報, 買樓嘅同時仲獲得居留權, 所以呢幾年都吸引左唔少香港人投資海外物業附加移民, 好似希臘、葡萄牙、塞浦路斯等等國家都有推出置業移民嘅計劃, 有興趣嘅朋友仔不妨搵我地卓域專業嘅移民團隊咨詢一下。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page