top of page

疫情之下 , 人心惶惶 , 好多客都話想拎多個身份有保障 , 起碼特別情況下可以坐撤僑包機走人......


疫情之下 , 人心惶惶 , 好多客都話想拎多個身份有保障 , 起碼特別情況下可以坐撤僑包機走人......

放眼全球英語系大國,唯一條件相對寬鬆且辦理速度快嘅就係愛爾蘭。

好多選擇移愛爾蘭客人都話 「本身想去英國,但因為移民成本好高,加上脫歐,所以退一步就選愛爾蘭。」

其實愛爾蘭唔係後備選擇國 ,當地經濟增長強勁、教育醫療體系完善,絕對可以同英美澳加睇齊!

成功入籍後去英國讀書、工作等同於當地人 , 同時又享有歐盟福利 , 含金量極高!

重點係唔洗坐移民監 , 進可攻、退可守! 每年只要登陸1日, 好適合大多數香港人「買定條後路」嘅心態,想留喺香港搵多幾年錢 , 唔急住入籍,大可申請成功後繼續留港發展,反正之後隨時住夠入籍。

愛爾蘭移民局官網公佈了2020年愛爾蘭移民申請窗口期 , 五個窗口期分別為:

2020年2月17日-2020年2月21日

2020年4月20日-2020年4月24日

2020年6月22日至2020年6月26日

2020年8月31日至2020年9月4日

2020年10月26日– 2020年10月30日

對比2019年,愛爾蘭移民局仍然維持5個視窗期,每個視窗僅開放5天,全年共有25天可遞交申請材料,資料準備週期約1.5個月 , ✍🏻依家可以準備遞交4月的期✍🏻 用錢就可以移民嘅國家實在是少之又少!移早不宜遲!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page