top of page

【英國將實行移民改革 向低技術人士說不】


英國喺2月19日公布脫歐後嘅移民計劃,未來著眼吸引全球人才,將唔會再批低技術勞工嘅簽證。

最大在野黨工黨擔心以現時嘅經濟環境,改革後可能難以吸引工人到英國,英國將面對勞動人口不足嘅問題。不過政府相信以目前決定繼續留英嘅320萬歐盟公民已經可以滿足英國勞動力嘅需求,無需增加低技術勞動人口。

自從英國取消20萬鎊嘅Tier 1企業家移民後,移民英國嘅選擇已經唔多。新嘅改革尚未公佈,但肯定嘅係英國移民將難上加難。唔少本身心儀英國嘅移民申請人都轉向臨近嘅愛爾蘭,一來佢係歐洲少有嘅英語系國家;二來愛爾蘭嘅生活,文化,Quality同英國接近;最重要嘅係,由於愛爾蘭同英國有CTA條約,申請人入籍愛爾蘭後可以自由喺英國生活,工作,讀書,將來仲可以申請埋入籍英國。想了解更多關於愛爾蘭或者其他國家嘅移民?唔好再等!就快D聯繫我哋卓域喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page