top of page

搵夠就走? 千萬富翁欲移民比例增至17%


根據花旗銀行嘅調查顯示,2017年百萬富翁人數突破100萬人,而千萬級就急升15%,每109人就有1位係千萬富翁。雖然富豪比例增高,但係由於香港未來環境太多「不確定」因素,唔少富豪都產生移民嘅諗法。

花旗委託香港大學以電話形式訪問約5,000港人, 指出未來5年有意移民嘅千萬富翁有17%,比起2015年同一項調查上升3%。佢地選擇移民主要嘅原因係憂慮香港嘅教育,其次就係生活環境同社會福利。數據顯示,澳洲係港人移民首選地,緊追後面嘅係英國,加拿大就排第三。

其實「移民」並唔係富豪嘅專利。喺中國收緊治港策略同社會衝突增加嘅環境下,移民成為咗普羅大眾嘅熱門話題。正所謂「平有平移,貴有貴移」,其實依加移民產品都有好多選擇。如果想知道自己適合邊一種嘅移民計劃,就要繼續follow我地卓域嘅FB,或者搵我地專業嘅顧問做個免費諮詢喇。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page