top of page

澳洲商業天才移民132A簽證,係澳洲投資移民計劃入面唯一一個可以一步到位永居嘅移民方式


👨🏻‍💼:你地有冇做澳洲132A呀? (Business Skills - Business Talent (subclass 132) visa)

👩🏻‍💼:有呀!而且仲有成功案例! 9月遞交申請 , 12月就取得州政府擔保! 目前已經申請緊永居(PR)!

澳洲商業天才移民132A簽證,係澳洲投資移民計劃入面唯一一個可以一步到位永居嘅移民方式:

⭕如果你唔想經過臨居轉永居嘅過程 ⭕如果你想獲得永居前,唔需要向澳洲投資一分錢 ⭕如果你想馬上享有澳洲豐厚福利

而本身又有做生意嘅👉🏻你 ,又願意係澳洲創立公司、大展拳腳嘅話 , 咁就岩晒你喇💪🏻

📌申請條件

1⃣主申請人55歲以下; 2⃣家庭淨資產150萬澳幣以上; 3⃣申請人為企業股東,持股30%以上,商業淨資產不少於40萬澳幣; 4⃣申請人在申請前的2個財政年度,企業年營業額均在澳幣300萬元以上; 5⃣申請人及其隨行家人在獲得永居簽證,抵達澳大利亞後的12個月內應該開展生意,投資金額不少於150萬澳幣(各州要求不同)。

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page