top of page

移民英國 大學教育成本慳近7成!


又到咗一年一度嘅暑假,有好多家長都會為準備送小朋友出國讀書而四出搵料做下功課,而小編同好拍檔都去咗好多唔同嘅教育展參觀,眼見有意去外國升學嘅學生人數眾多,尤其係去英國。當大家拎幾百萬港紙出黎送小朋友出國讀書嘅同時,其實又有冇諗過,今時今日透過移民呢個途徑,去外國升學其實更抵玩? 我地一齊來睇睇!

3份1價錢 享英國教育 英國嘅高質素教育出晒名有料到,當然一分錢一分貨,以國際生身份過去讀書嘅話,成本非常高,學費、生活費再加上其他雜費(如保險、書簿費等),4年就要成200幾萬港紙,真係好貴下,而且只可以得小朋友一個人過去讀書,真係唔太抵玩。想抵玩啲?有辦法!就係移民英國啦!只要小朋友有當地永居身份,大學學費只係國際生3份之1嘅價錢,同屋企人住仲慳返好多宿舍費同雜費添! 加上移民英國只需要投資20萬英鎊就可以做老闆,兼且一家人獲得英國身份,又可以比仔女入讀世界一流大學。同單純去英國升學相比,真係三贏!

送小朋友去外國讀書之前,諗一諗,計一計,揀一個最著數嘅出國升學方法比自己同小朋友。有興趣了解更多有關英、美、加移民資訊嘅朋友仔,記得把握機會黎參加我地舉辦嘅移民講座,了解下最新最正嘅移民資訊啦!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page