top of page

再次感謝東森電視臺今日蒞臨卓域集團採訪!


2017,對於卓域集團嚟講真系豐盛既一年,首先卓域年初先後榮獲「香港最受歡迎品牌」同「有心企業」兩個大獎。喺差不多既時間又得到財經界殿堂級人物麥萃才博士既邀請到新城財經台<財雄勢大>節目入面同聽眾分享移民資訊。之後又喺2月到5月期間榮獲另一位財經界殿堂級猛人陳永陸先生(陸叔)邀請,上商台既<考股專家>中同聽眾講解各個熱門移民國既資訊同優勢。

之前既一篇文都同大家提過,下半年會有更多更多傳媒既採訪,今日,我地卓域就有幸得到嚟自臺灣既東森電視臺採訪,同更加多既朋友分享更多既移民資訊。下邊就系今日既拍攝花絮:

話說今日我地亦舉行咗臺灣移民講座,由我地卓域集團執行董事劉維雄先生主持,反應Very good!

卓域集團高級副總裁及移民部主管羅鈁烯小姐接受訪問,分析香港既移民趨勢。

喺嚟緊無耐,我們仍會接受其他國際知名既媒體採訪,希望可以透過唔同渠道同更多既朋友分享移民既資訊同睇法,等更多既人可以以專業既角度去了解唔同既移民資訊。喺呢度,卓域集團衷心感激各大媒體以及企業一直以嚟既支持,本公司將會繼續秉承「以信為本 竭誠相待」既精神,用心服務每一位顧客,同時更努力去完善自身,希望可以為大家帶嚟最專業既移民服務。再次,感謝大家!

東森新聞採訪 (完整版) https://www.youtube.com......

東森新聞採訪 (L&K卓域精要版) https://goo.gl/AAqGX9

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page