top of page

美國移民監?冇有怕!教你申請Re-entry Permit


好多朋友都想移民美國,不過佢地都會擔心移民監既問題。美國法律規定咗喺入籍之前,綠卡持有人必須每年留喺美國超過183日,若果唔夠就會視作放棄美國居留權,取消綠卡。咁唔少人就擔心萬一有日因為家庭/工作關係要離開美國一年半載,綠卡就會被吊銷,浪費咗自己投資既時間同金錢。所以好多人都因為呢一點而被迫放棄移民計劃。

不過其實呢個理解真係錯曬,實際上美國係允許綠卡持有人喺美國以外工作并長期居住既。若果綠卡持有人想喺美國境外停留超過6個月,只要喺出境之前至少60日申請Re-entry Permit回美證,咁申請人就允許離開美國唔超過2年既時間。申請回美證既目的在於表明申請人無意放棄美國綠卡身份,通常有效期為2年,到期後可以續辦。如果申請人需要連續幾年喺美國境外居住,只要喺回美證過期前90日內返美國,重新遞交回美證I-131申請就ok。

想了解更多美國既移民資訊?keep住follow我地卓域集團既Facebook喇!我地會定期upload各國既移民以及生活資訊,同埋定期開唔同國家既移民講座,想知多d? 3520 2475 Call 我地喇 !

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page