top of page

為咗小朋友教育 您..可以去到幾盡?


近日有篇報導就介紹咗內地有對姓胡既夫婦,為咗小朋友可以有更好既教育同更光明既未來,喺冇錢、唔識英文、冇技術既背景下「裸移」到澳洲,咁多年嚟喺澳洲做最卑微既工作,拎住差不多最低工資養大仔仔。最終,仔仔都冇辜負爸爸媽媽既期望,喺澳洲高校入學排名(ATAR)中拎到99.85既優異成績,成功考入精英學府Sydney Boys High School。胡氏夫婦既大愛以及仔仔發憤圖強既事例感動咗好多澳洲既人士,雖然佢地既故事並唔代表所有既移民,但就可以體現出所有父母對仔女果份無私既愛。

呢d例子其實喺香港都有好多,我地唔少既客人都係為咗小朋友既未來而毅然選擇移民到外國。事實上英、美、澳、加、臺,無論係學習風氣或者社會福利都的確比依加既香港強得多,再加上相比起單純留學,移民後小朋友可以居民身份免費讀書,畢業後更可以方便留低發展,所以唔少客人都會選擇直接移民,而唔系單純俾小朋友留學。想了解更多外國既生活資訊或者移民政策,歡迎繼續follow我地既FB,又或者打嚟搵我地咨詢下喇。

💻️網址:https://goo.gl/65tYp1

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page