top of page

[抵到爛系列] 160萬港紙買到兩層樓仲可以移民歐洲!


想移民去歐洲又怕成本好高? 唔洗騰, No Problem!只要大約160萬港紙就可以買兩層樓兼全家移民歐洲,講緊嘅係希臘購房移民,當地政府規定只要投資25萬歐元(約235萬港幣)買樓,就可以即刻得到當地居民身份。計劃本身已經夠簡單又抵玩,但如果你係透過卓域集團申請,只需要付出17萬歐元(約160萬港幣)就可以買兩層樓兼全家一齊走,仲可以享受每年約5%回報嘅永續包租服務,方案投資期滿後仲可以選擇將物業原價出售俾發展商!

160萬港幣喺香港連俾首期都窄窄地,但喺希臘就可以買到2層樓收租兼移民,日後申請埋歐盟身份,全家都可以喺歐盟國家自由居住、讀書、工作、得到醫療福利。1人價錢,世代受惠! 識揀嘅你又點可以錯過?! 有興趣嘅朋友仔快D搵我地了解更多啦!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page