top of page

真·因材施教 台灣多元化教育


台灣一向主張多元化教育,同香港嘅「填鴨式」授課造成強烈對比。喺台灣家長可以真正按照囝囡嘅需要,為佢地選擇最合適佢地嘅教學方式。打個比喻就好似揀生果咁,喺香港家長雖然可以選擇蘋果嘅好壞,但無論點揀,果籃入邊都只有蘋果。喺台灣家長可以選擇嘅就有蘋果、西瓜甚至係香蕉,多樣化嘅選擇先可以做到真正嘅「因材施教」,正正因為咁近年吸引咗唔少香港嘅家長帶埋小朋友移民過去。

依加港澳居民只需投資600萬新台幣到台灣經營一門生意,就可以帶埋配偶以及20歲以下未婚囝囡移民台灣,最快1年就可以入籍台灣兼撤回投資款項。受夠香港教育制度嘅您,想幫下一代開拓更好嘅成長平台?唔好猶疑喇,快d聯絡我地卓域集團,等我地幫您制定最適合您既移民方案喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page