top of page

美國入籍處理時間嚴重拖長 6個月變最長2年


一般情況下,美國綠卡持有人只要品格良好、滿足居住要求、通過英文及公民考試,就可以申請入籍美國擁有政治權利。過往美國政府處理入籍申請嘅時間平均為6個月,不過特朗普上台後,各州份處理申請嘅時間都明顯延長,最長嘅需要到兩年或以上。目前移民部積壓嘅申請已經超過70萬份,雖然移民部表示申請審批延誤嘅原因係因為申請人數激增,而唔係刻意減慢處理速度。不過同時美聯社亦指出入籍申請審批延誤好可能係為咗阻止新移民選民喺11月嘅中期選舉參與投票,保住唔受新移民歡迎嘅特朗普政權。究竟邊一邊係Fake News?無人知,不過美國移民申請審批嘅速度拖慢就係事實。

想繼續關注最新移民信息,就Keep follow我地卓域嘅FB喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page