top of page

澳洲版EB-3?澳洲疑修例引入低技術勞工


澳洲政府一直有同幾個勞動力短缺地區討論實施《指定地區移民協議(DAMA)》,透過引入外勞解決勞動力短缺問題。其實喺2015年北領地就同聯邦簽署咗DAMA,不過當時協議下嘅簽證屬於非移民類別,並唔可以轉為永居(PR),所以一直吸引唔到太多外勞。據ABC報道,聯邦有意修改DAMA,降低對勞工技能、語言同收入嘅要求,同時擴大職業範圍。新協議下嘅外勞只需有基本嘅農業或服務業技能,喺同一地區工作至少3年就有機會成為PR。

要聯邦同意簽署DAMA,參與地區需主動證明當地係請唔到本地人,並明確俾政府睇到勞動力短缺,有請外勞嘅需要先會批出名額,情況同美國EB-3相似。想知道呢個澳洲版EB-3會唔會順利推得成?Keep Follow我哋卓域FB,掌握最新嘅移民資訊喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page