top of page

英國移民政策突變!! 企業家移民由20萬英鎊降至只需要5萬英鎊!!


英國喺3月7日透過內政部官網發佈左最新嘅移民政策, 之前一直傳英國移民會改革嘅消息, 時至今日新政即將會喺3月29日正式落實, 其中備受關注嘅投資以及企業家移民都有改變。小編今日就會為大家先講解最受關注嘅20萬英鎊企業家移民政策變動。英國企業家移民將會喺月底正式改名為創新移民, 投資額由之前嘅20萬英鎊降至最少只需5萬英鎊。不過語言能力要求上卻有所提高, 由原來嘅IELTS 4分提高到5.5分, 因為英國認為擁有良好嘅語言能力對移民創業嘅企業家更有幫助。另外, 新嘅創業移民簽證只需滿足相關條件, 3年就可以申請永居, 比之前嘅5年更快。除此之外, 今次創新類移民引入咗第三方評估機構對投資人嘅項目創新性、可行性、發展性等方面進行評估, 實際嘅細節就要等內政部隨後公佈。想繼續追蹤英國移民政策最新嘅動向以及了解下一篇小編為大家講解嘅Tier 1投資類移民政策變動, 就記得關注我地卓域嘅facebook了解詳情啦!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page