top of page

暑假就到啦!!! 牛津劍橋夏令營開始接受報名!!!


今次嘅夏令營計劃主要係為14歲或以上既青少年而設,希望小朋友可以提早瞭解大學嘅學習模式以及爲未來正式申請入讀海外名牌大學做足準備。每期課程為兩個星期, 參加者可以自由選擇鐘意嘅科目修讀以及參與24小時嘅教學課程。課程嘅導師全部都嚟自牛津或劍橋大學以確保同學仔可以喺各自專業嘅領域上體驗最高質量嘅教學。

夏令營招生範圍多達20幾個國家, 其中大部份學員都嚟自美國、英國、香港、亞洲以及歐洲。學員將會同其他來自世界各地嘅同學仔一齊學習同體驗生活, 同學仔仲可以趁呢個機會認識到唔同國家嘅朋友, 互相交流以及學習各地文化,同時提升小朋友嘅社交能力!!

我地嘅課程同一般嘅夏令營唔一樣,所有學員都可以喺劍橋或者牛津大學嘅宿舍留宿, 喺大學嘅餐廳用膳, 實實在在感受最純正嘅大學生活!!。課程費用已經包括課程嘅膳食、住宿、學費以及學習材料等所有開支。

如果想您地嘅小朋友過一個與眾不同嘅夏日假期!?提早體驗外國大學嘅生活!? 就快D聯絡我地卓域報名啦!! 名額不多!! 報名從速!!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page