top of page

【聽就成日聽,究竟咩嘢係加拿大EE?】 Part II


上個post就同大家分享咗,聯邦快速通道Express Entry(EE)入面嘅3個計劃。只喺單單滿足CEC、FSW、FST呢3個計劃要求,並唔代表可以移民, 只能保證申請人能夠進入到快速通道EE嘅競爭池(Pool)。咁到底咩先係EE呢?今日我哋接住解釋!

簡單黎講,EE就係 CEC,FSW,FST嘅甄選系統,3個計劃入面合資格嘅申請人先可以將個人資料遞交到EE。呢個系統可以確保申請人喺6個月內就得到審核嘅結果,但係審核唔一定會獲批,想要俾EE選中就必須同全球嘅申請人喺Pool入面競爭。簡單嚟講分數越高,越容易獲得邀請。移民部會根據Pool入面嘅申請人數目,分數以及政府限定名額,透過綜合打分系統定期篩選符合條件嘅申請人,向佢地發出邀請,邀請後就可遞交正式嘅移民申請,直接獲得楓葉卡PR。

今日介紹EE就大概到呢度,加拿大嘅移民項目可以話係花多眼亂,好多都唔係兩言三語就能夠講得明明白白。想知道自己適合咩移民項目?快D打俾我哋卓域集團,做個專業咨詢喇!

重點資訊
最近查詢
過往文章
卓域Facebook
  • Facebook Basic Square
bottom of page